I Love You Alyph Aiman Douglas :*

Monday 6 February 2012

Maaf :'(

Maaf , Sorry , Bianata . Bukan sebab aku benci kau , akuu rasa bosan dgan kau , akuu dah tak sayang kau , aku tinggalkan kau . Bukan sebab tu :( Cuma ..

tak sanggup rasa dipermainkan :') Lebih baik tamatkan hubungan nie , sebelum akuu buad benda lagi worst :') Aku sayang kau bodoh bodohhhhhh -.- sayang sgad , tapi akuu takbole tunjuk perasaan sedih akuu , moody , gilaa tuu smua dkat orang termasuk KAU :') Even kauu yang buad akuu nanges , tapi kau juga pernah buad akuu BAHAGIA :') Thanks for that :) Aku tak bole blame kan kauu sorg jeh . Iyeee maybe ada part sala akuu , akuu takbole control diri . Hm , maaf :'( Aku tak mengharap hubungan nie kembali normal , cuma akuu nak , kita bole jadi kawan , or BFF :) Akuu taknak paksa dgan keputusan kauu , and akuu hormat . Kauu punn kenalah faham kenapa akuu undur diri :') And HELL YEAHHH , akuu terasa kat sebahagian kauu punya status dkat fb :'( tak perlulahh nak perliperli sgala yeee :) Dah rasa dah bosan , taksuka ngan akuu , dahsudah . takpayah nak besar kan prob :)

Hm , please serious dengan seorang PEREMPUAN lepasni . Sebab perempuan bukan PATUNG :') kami juga ada perasaan yang lelaki tak pernah tahuu :') Atleast HORMAT dia :) Ituu jehh :) Thanks

1 comment:

  1. orite . ini sungguh menyedihkan . tapi bukan sume laki cmni taw =)

    ReplyDelete